Võta meiega ühendust +371 28499664 või [email protected]

Garantii

Garantii kord, milles esitatakse pretensioonid ning tagastatakse tooted, mis ei vasta Teie nõudmistele

Kooskõlas tarbijakaitseseadusega, on Teil õigus esitada pretensioon 2 aasta jooksul alates toote kättesaamise hetkest.  Defekti, mis on tekkinud esimese kuue kuu jooksul, võib pidada tootmisdefektiks, defekti iseloomu määrab müüja.

Kui defektil esineb tehnoloogiline iseloom, on Teil õigus nõuda toote parandust. Kui aga selle teostamine ei võimalik või on see ebaefektiivne, on Teil õigus nõuda tootevahetust või raha tagastamist.

Arvestades tervise ja ohutuse nõudeid ning kui olete soetanud riietust või muud pestavat toodet, palume enne saatmist pesta toode vastavalt riietuse nõuetele. Määrdunud toodet ei saa me garantiisse vastu võtta.

Kuidas tagastada toodet, millel on garantii:

Juhul kui tootel on defektid, tuleb Teil 2 kuu jooksul saata toode meile sport365.ee kauplusesse, sellest teatades meili teel [email protected]. Lisage juurde kirjalik avaldus järgmiste andmetega:

  • Teie nimi, perekonnanimi ja kontaktandmed;
  • Pretensioonide esitamise kuupäev;
  • Defekti kirjeldus;
  • Esitatud nõuded ettevõttele Sport365.ee;
  • Ostu tõendav dokument (kui võimalik, siis lisada arve koopia).

Eelnimetatud avaldus tuleb saata mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates defekti ilmumise hetkest. Juhul kui ei täideta eelnevalt nimetatud tähtaega (seletamatu viivitamine), kaotate Te õigused tasuta parandusele või detailide vahetusele.

Juhul kui avaldus defektiga toode suhtes kinnitatakse, makstakse Teile raha toote eest tagas

Laadimine...